هادی جان برادر روحت شاد یادت گرامی

هادی جان برادر روحت شاد یادت گرامی

 

( پنج)سال است که دلتنگی های غروب رابا بودن رد کنار مزارش سپری کردم.. 

وناباورانه روزهایم را به شب هایم گره زدم.....
وشب هایم را به امید ان که حلال ماه گونش را یک بار دیگردر خواب به نظاره بنشینم به صبح برسانم.....
طنین صدای دلنشینش همچنان در گوش من .مهربانی هایش در قلب من وزیبایی چهره اش همیشه در یاد من است.....

برادر۵سال است که رفتی..5سال است که هر چی صدا میزنم..برادر.. برادر.جوابی از تو نمیشونم...

خیلی سخته خداااااااا خیلی....واقعا ادم پیر میشه وقتی برادرش رو صدا میزنه وجوابی نمیشنوه....

برادر......برادرهادی جان؟؟؟.........صدای منو میشنوی.؟؟؟؟؟؟؟

اخه برادرجان غیر از تو کی هست که بتونه منو اروم کنه..........؟؟؟

اسوده بخواب برادر......راحت شدی از اذیت وازارم.....با دسته گلی به دیدنت امده ام......

بر خاک تو از اشک چه ها می کارم......

اهااااااااااااااااااااااااااااااای دنیا بی معرفت ....

عید نوروز که الان برای ما شدی غریبه وبی رحم....این همه گل مگه کم بود؟؟؟؟؟

گل مرا چیدی........؟؟؟؟......

گل من دنیای من بود///////// روحت شاد یادت گرامی برادرجان هادی جان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:,

] [ 21:21 ] [ ★♛۩۞۩ȶẵŊℋẫ۩۞۩♛★ ]

[ ]